4 Ocak 2009 Pazar

Korkmuş msn nickleri


ßuNu SaYMaM.. ßi DaHa ßeKLeRM..!!!








kalbim- YOK !



Bαkαrsαm eğer bir gün bαşkα ßirine
kαrşımα çık olur mu .
Aldαnırsαm sαhte gülüşlere
αklımα gelen sen ol olur mu .
Oynαrsαlαr gönlümle bir gün
korumαk için meleğim ol olur mu .
Kαptırırsαm kαlbimi bir bαşkαsınα
söküp αtαn sen ol olur mu .

DüsLeriNi biLiyoRum tıpKı senin giBi ,

KİRLİ ve BASİTLER




Hisset yanLızLığı ,Tıpkı beNİm hiSsettim giBi !!






Bu veDA soN diiL beLkide başLangıç Bana !!!




Susma Konuş ZamaNın vaRKen daha..*





Korkmuş beDeni oyNamakTan bıKtım..!!



Kırılмaмış soИ kaLbί kırмaya qeLdiм ,) Çok deqίştίм beИ artık мeLek deqίLiм..


sadisttiR insanLar , kendiLerine uygun mazo$ist ararLar.. Sonrada kuLLanır kuLLanır atarLar..
BaNa qüLmeYi armaqaN eTTin aMa neReYe koYdumm...BuLamıoRmm =(

~ödünç meLeq KanadLarımLa uçarqen ben..eLimi tut.Korqarm dusmekten... ~

qiDéné yoL véRéceqsin qi .. qéLen ayaqTa qaLmasın ..xD

ßeLkide hisLerim oLdu ßir sapLantı yava$ça öLdüren ßir ßuLantı aCıLarLa doLu pis ßir kaLıntı ßitmez oLdu Lanet oLası ßu takıntı

ßnm qöZümDé biR hiÇsin aRTıq - neFreDim aŞqımı aŞtı bu qeCé

^^KaFaSıNa qöRe.! ^^ {{ hayat bosş$ }} ' bosş kaFaLar çuwaLa ' SaLLa deRTLeRi baq daLgaNa ^^


ßisDé nuMaRa ßoL RahaT oL KénDini KasMa !!xD

Ben CümLe oluP sana DertLerimi AnLatmak İsderdim ama Sen Heb Nokta OluP Beni SusDurdunn..!


RuhLarı tarafından terkediLmiş kaLpsiz insancıkLar..xS


séVmiOrum kéNdimi! séVmém öLé hérKésin séVdiqi $éyLéri xD


Bu OyunLar Yordu Beni.. Sen OyunLarını Kendin Oyna Artık.. Oyun Bitti..!


sen gittin geLmedin deişen bişe oLmadı beLLi ki bu gidiş bana zerre kadar koymadı ..!!

yaLnızLıktan sessiz harfLeR seçeRsin…


Söz dinlemez şu yüreğim senin için divaneyim...!!


a$kın çaLar saati kopya kaLpLér uyku ßöLDü ...


yollara düştüm derdimden nerelerdesin be sevgilim...!



... Suskunluğum /| tek suçum |...

чa$adıqım en ßüüK mutLuLuK çeKtiqim en ßüüK acısın... =/


ömrümce aradım mutLuLuqu s0nunda Kaчßettim 0 umudumu...


LaneT oLaSı tOz bİr peMb£ydii $imDi kaRanLıkTa SiyaH göKku$agImıN reNGii...


paramparça ßi haLdeim..!

souk duvarlara soluk yazılar karaLadm..
hayatla rüya arasındaki perdeyi araladm
yavaşcaa...
elimi kandan aLıp duvarlara...
gördüklermden morg metnini karaladm..




Ruyadan Uyanıp Aynaya Baktım,
Bu çoçuk BenimLe Alakasız biri,
ßu Hayat Inadına Bana Hergun,
Yapılan çok ßayat ve Kötü bir,
Espri,





İntihara sebebiyet acılar yaşatırım...
Kendinden cayarsın...
Anlamazsın ne olduqunu keşke demek bile qelmez aklına...
Çaresizliqin lüx gelir kıyaslarsın kötü anlarınla


snsiz dimdiK aчaKta KaLmaчa aLı$amadm ..!!

Bana oLan nefretiniz beni büyütüyor..!

Korkmuş msn nickleri , korkmuş nickler
KaLbim acıyo / uzak duR !!




Git qide yok olan umutlarımıza
Tutunup kalıyoruz..!







Kötü biR şaRkıydıK BiZ ,sadeCe biR keRe dinLeyebiLdimiZ...*




DüZeLtiyoRum...AsK Koca Bi HAYAL !!

KendiMİzi mutLu etmeK içiN kuRdumuZ..*

AsK kiMİne heRseyKen diğEriNe hiç BİseymiŞ ..!!

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri