16 Ocak 2009 Cuma

Şekilli msn nickleri


Kalbimi ikiye böldün sen giderken. .

Canım yarısı senin yarısı' ihanetinin bekçisi. .'

Hasreti koydun gittin be sen bu eve niye ?

O seni benden daha mı fazla sevdi söyle bari. .

O beni öptüğün dudaklarla başka

dudakları nasıl öpersin aklım almıyor . .

söyle nasıl söyle nasıl . . ?

kendimi bu kadar yanlız hissetmedi hiç gönül. .

al senindir bu ömür (!)

aşka feda olsa sana yeter mi ?

hiç biri tutamazki senin yerini . .

yar hadi yol yakınken geri dön . .






Umurunda bana verdiğin a c ı n ı n süresi (?)
Yüreğimdeki nefretin bile sana yok gidesi. .





вєη ѕєηιη ιçιη gözуαşı ∂öкєякєη...

ѕєη вαşкαѕı ιçιη α¢ıттıη кαℓвιηι...

вєη ѕєηι вєкℓєякєη вι вαşıмα..

ѕєη вαşкαѕıηα уσℓ αℓ∂ıη..


Ölürsem Kabrime Gelme Sıkışırız




$ıRınqayLa ÇeK
a$Kı iÇimDen
ßiR $éy éKSiLmézKi KinimDén
♥ 0 ♥ SuSTuySa
yaRaLanmı$ demeKTiR DéRinDén !



aqlınız ömür boyu izne çıkmış sizin...






Bitmiş hayatın sonundayim;yaşamaya çalışıyorum
Ruhum ölmüş;bedenim nefes alsa ne çare!



Bir melek kaydı gözlerimden…
Benim melek olduguna inanmak istediğim aslında hiç olmamış bir melek…




Dursun dünya dönmesin sensiz
Yaşatmasın of- Allahım sensiz




O! Kendi zehriyle can veren tek yılan!
Adını unuttum!
Onu unutamadım!




YoRgunum ve de çok doLuyum bi$eyLeri içime atmaktan bıkTım



мαкуαנı ιуι уαρıℓмış вιя ∂üηуα....






Anlaşılmaz Bir Yanım Var..Öldürmeye Hevesli..







pembe kaplı hatıra defteri geride kalmış tozlu geçmişim






Hayatın En Hüzünlü Anı Deli Gibi Sevdigin İnsanın ßuna Hiç Degmedigini Gördügün Andır


Allah'ın aşkına bir kez doğru söyle..
Hiç mi hatrımda yok; o yalan kalbinde?..



durum:dışarıda..
iLeti:öLmeye qitti ! başaramazsa onLine oLur üzüLme



Benim kırgınlığım AŞK'A....Sen lütfen üstüne alınma!.......



beLki kural dısı ama bedenimdeki morLuklar şık bi eLbise gibi yakısıor bana !


*hAyatımı DaraLttın!üzerime oLmuyor artık...


Onun qüseL oLması iÇin makYaJ deqiL modifiye Lasım..!




Dandik HayaT



Ben Hiç HayaL Kırıklığına Uğramadım... Çünki Ben Hiç HayaL Kurmadım




SenDen SevgiLi DeiL aNCak SüPüRman OLuR xD



Eğer Sn Cehennemliksen...Senin İçinde Bn Yanarım...


Anladımm artıq...Gözyaşm Kdr Basitmş Sevgiler...Savaşmak Aşk için anlamsz Geliyormş Bu çağda...




Ne zaman gözyaşın yağsa yüzüne
Güneşin nefesi değse sesine
Seni ben


Sayrılı bir mıh gibi
Yüreğime saplarım
Sonra ceplerime doldurup anıları
Yaramaz bir çocuk gibi
Kaçarım...
Şekilli msn nickleri , şekilli enteresan, nick


Aşk bir tuzak olmustu Ben Tutsak...
Öyle bir aşktı ki benimkisi
Dağlara haykırsam duyulurdu gür sesi
Sevdikçe geliyordu insanın sevesi.
Verirdim aşkım için ben aldığım son nefesi.


Aşk bir tuzak olmustu Ben Tutsak...







3-5 insan var Cebime attığım

öLsemde kopamayacağım..
biri de sen misin acaba?




ві тεвεssϋмϋиε вυ cαи εмαиετ. ..

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri