2 Ekim 2009 Cuma

birtanemli nick sözleri


Ah!
Sararan yaprakların içinde dalgalanırdı saçlarım,
Kuraklaşan dudaklarım şahittir,
Sis dağının eteklerinden izlerdim şehrimi,
Yıkılırdı mutluluklarım,
Hepsi ayrı bir savaş,
Ayrı bir yenilgi.
Sensizlik Kader Mi Ki ¿

birtanemli nick sözleri
**
Azrailim öpsün!...
Tek dönümsün ömrüm..








ßu Gécé Ay TutuLdu .. Kimé TutuLdu ßiLmiyorum!? ßén TutuLmuştum Ya İşté
ÖyLé TutuLdu .. °° ßén Gördüm Şahitim °° Ay TutuLdu . ..
ßén TutuLdum Kimsé Görmédi Ay Kimé TutuLdu ßiLmiyorum ¿
ßén Sana TutuLdum .. Sonra Ay KurtuLdu ..

.☆ßén KurtuLamadım☆ .





SσηSuzLuктaıм...ÔLüγøяuм...?









denizleri seviyosan dalgalarıda seveceksin
sevilmek istiyosan önce sevmesini bileceksin






Sevmek Belki Bir Ölüm Belkide Diriliş...
Belki Geçici Bir Heves Belkide Kalıcı Bir Duygu...




Sαнiρѕiz Kαlιρ Tυтυşυηcα Eтєкlєя Sαнiвiηє Döηєя Tüм Köρєкlєя..



emo sözleri

Unutmasanda Unutmus Gibi YapacaksinAttigim Kagitlarda Hic Bitiremedigim Siirler Gibi Kalacaksin!!




ßheNy taNıyanN ßiLiR..ßiLenN aNLaR..aNLayaN SuSaR..anLaMayanN uzaRrR..! ,





NoLur sarıL
Çözme koLLarını boynumdan
Sımsıkı sarıL sadece
Sakın susma
NeFesini esirgeme tenimden





ßén özLéDim qaLiba Séni ßu yüzDén ßu kaDaR SiTemLéRim Sén üzüLméé aCıDan ßu SözLéRim Kar$ımda qöRSém DoLaR qözLéRim ..
Peki .. Söndür Güneşimi #
Ama söz ver bana .. öLene kadar ay'ım oLacakmısın ¿
Söz ver beni aydınlatacakmısın ..¿

**

Bu dünyadan göçmek istiyorum.. Tükenmek belki de ..
Tıpkı sigaranın 2 içim'den sonra tükenmesi gibi
Gözyaşımın tükendiği gibi,Sen*in tükendiğin gibi..
Ama tükenmek nedir ki ¿ Sensizliğin yanında /..

**

Gün geçer seni unuturmuyum dersin ¿
Biliyorum,Sen Gerçekleri bilmezsin..
Belki de beni bunun için sevemezsin Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ﭢﭢﭢﭢﭢﭢﭢﭢﭢ
Gerçekleri göremediğin için,bir kalemde silersin ..♥

**

αиѕızıи νυяυρ кαρıуı gιттι, кιмѕєує вιя şєу ∂ємє∂єи,иє∂єи нαвєя νєямє∂єи gιттι вє αииє ¿



Her baktığımda başkası var karşımda
Dün bir çocuktu
Öğleden sonra genç bir kız oldu
.....

Sen neyin ayn/ı/asısın
Neyin aslı,aynısısın anlamadım ki...

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri