25 Ekim 2009 Pazar

Mutluluk sözleri


Neden demedim babamın attığı tokata
Gülümseyebilmekti tek derdim
Şimdi gülüyorum halime...

----------------------------------------

Mutluluk sözleri


Ben artık diren(e)miyorum...!
Heryer herşey karanlık önümü göremiyorum...
Var mı ötesi...
Var mı çaresi...
Hayat üstüme üstüme gelirken
Ben...ses çıkar(a)mıyorum..

-----------------------------------------------



Iskaladım mutluluğu bir kez daha
Yalnızlığıma gömülüp ağladım bin kez defa..
Sen yoksun diye inan yoksun diye ;
ßen bana hep isyanda..
ßıraktığın sevgilin ;
$imdi intiharlarda...

Çaldım şarkıların sözlerini
Sevdaların kelimelerinden
Mutluluğun kokusundan ekledim biraz..
Enteresan!
Hüzün çıktı yine ortaya..
Formüller gereksiz.
msneyle ilgili sözler

ruhumu salıyorum
ölüler şehrine






sana da gülümseyeceğim yarın...






En güzel sokaklar Onundu..
En sevimli dükkanlar,
En parlak ışıklar,
Hepsi O şehirdeydi;
başka hiçbir yerde gün batımı
İnsanı öyle büyüleyemezdi..




Savruk bir eldim ben, tutamadım aktın
Güçsüz bedendim ben, ardından yokluğuna baktım
Bitmez sandığımdan belki, cok acıdım, yandım

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri