2 Kasım 2009 Pazartesi

Trip atan msn nickleri


her sabah doğan güneş bu sabah doğmaz oldu ellerim ellerinden kayıp giden yıldız oldu görünce ışık saçan o gözler yaşla doldu ağlama duymaz artık bi varmış bir yok oldu

oturup anlat desen söyleyecek bir sözüm yok nerelerdeydin desen var olduğum bi yer yok
Trip atan msn nickleri

s£vméy! b!LmiYorsaN Ta$ımA 0 YüRéĞ!

ßєηι göяüρ кєη∂ιηι ѕıηαмα... ѕα∂є¢є göяєвιℓ∂ιğιη кα∂αяıм..нαуαт ßιя кυмαя ιѕє zαяℓαяı ßєη αтαяıм ...

"кєℓιмєℓєяιη gυ¢υηυ вιℓмιуσяѕαη ιηѕαηℓαяιη кυννєтιηι αѕℓα тαнмιη
вιℓє є∂ємєzѕιη...!"

"кυ¢υк ѕєуℓєяє gєяєgιη∂єη ¢σк σηєм νєяєηℓєя
єℓιη∂єη вυуυк ιѕ gєℓмєуєηℓєя∂ιя".
Yaslanmak her dökülen yapragin arkasindan aglamak gibidir..





BıRock Sana Gelsin






Zamanı kendi elinde tutmaya çalıştığın için, Ne yazıkki ellerini kırdım!






Bana iyi rol verin, Amacı var yapılan her eylemin!



ツ ツ




pLatonik sevmeLer teseLLi etti beLki.. varLığın yanımdan hiç gitmediki





Seni sana anlatamam Kesin Kafayı Yersin.






Yanlışı kimse unutmaz Sakın dogruyum deme Adını bile Hatırlamazlar





SusmaLıydı Bugün Herkes YakaLandık Birkez Ölümse Cok Yakındı KandırıLdık Sonkez..





Maybe One Day..(L)




Sen, sen ol! Asla biz olma.





Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir





Eğer birisi seni aldatmışsa bu onun suçu. Eğer o kişi seni pek çok kere aldatmışsa bu senin suçundur.






Asla birilerinin umudunu kırma, belkide sahip oldukları tek şey o'







Oyun bitince şah da, piyon da aynı kutuya konur...





İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydi, hepsi parlıyordu, hepsi gökteydi. Ama ben seni, güneşi seçtim, bir güneş için bin yıldızdan
vazgeçtim





Vücudun otobüs, beynin şöfördür kalbin şöför maaline geçerse aşık oldun demektir.





seni denizdeki canlılara anlattım. benin canım sevgilim balıkları bile aglattın






Taşı delen, suyun kuvveti değil, dalgaların sürekliliğidir.*






Yokuşu ben çıktım yol senin olsun
Zehri ben içtim su senin olsun
Bir tane bulmuşsun hayırlı olsun
Bir tanede ben buldum
habern olsun.xD




Sen Elleri Basinda Bir Tas Kivriminda Oturan Cocuk...
Oyun oyna Kos ince Belli Sokaklarda.
Simdilerde Sokak Köseleri Yanliz, Aglamakli, Seni Bekler, Seni Özler...
Cigliklarin Karisirken Gökyüzüne,
Bugday Sacli, Elleri Toprak Cocuk
Hadi Yum Gözlerini Ve Saymaya Basla...
Ebe, Sobe Ve Hayat !!!







Dürtmediği sürece şeytana uymam
"gєçмιѕє ∂öηüк кєѕкєℓєяℓє уαѕαмαктαηѕα, gєℓє¢єgє ∂öηüк вєℓкιℓєяℓє уαѕαмαуι тєя¢ιн є∂єяιм."

Senı Seven KaLbe Zulum Et Et Edebıldıgın KadaR butun yoLLar Senın Olsun Gıt gıde Bıldıgın KAdar

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri