17 Temmuz 2012 Salı

HavalI 2013 Nickleri



HérkeSs Rütßesni biLecek*



BeNNnNN BideneiMmm Haberinis YoOkKk




herşey üsT üsTe geliyorsa
belkide sen yanlış yöne gidiyoRsn !!




Rahmetten payı olana güvenirim

msn avatarlarI nickleri



İnsanlar iyi ama temiz değil...

Msn nickleri dışında 2013'ün msn avatarlarI da bu sitede.


Kış güneşiyle ısıtmaya kalkma beni..




Dilin hızlandıkça kalbin hımbıllaşır




Ne yapsamda ortadan kalkmayan bir gerçeğim ben..




Bela aşkın ta kendisi!




ı$ığım ǿLmàdın
''kåяånLıĶ''





Hayal Mi Bıraktın da..Hayallerimin Erkeği Olucan





Ben Doğuştan Asabiyim..Ama Yeterince Mazeretim yok. Ona Bozuluyorum..




waRMI ceSARetiN AŞkA, bAK şiMDi kALBime ParamPArça




Güneş ßatmış ßanane .. ellerin yok KİME Ne ?





karanLIk øLmadan aydInLIk değersiz bir pIrLanta..




Bu denklem fazla naza dayanmaz..



KadeнŁeriмiz aчrıŁığa
kaŁkмadı ki нiç...
ßeй йasıŁ içebiŁiriм
чokŁцğuйa !

havalI avatarlar




Ŧotoκopіléя géяçéκléя κаdая iγi déğilѕiήizz
________________Όlамаzѕιήιz dа ... .!


Siz istediniz diye şekilli nick yapma üzerine de konu açtık.

віz γаşаdıκçа ѕіz çатlаγıή
ѕіz Όlduκçа віz‘м éğléncé аlаήıмız çoooκ[!]

havalı msn avatarlarI ile beraber havalI msn nickleri de 2013 e özel sizlerle.



~ Mutluluk .bile
haddini aşarsa
Azap
**oLur.



TarzıNı RuhunLa YasaT kimSeye kapıLma YeteRki gururLu oL keNdiNİ satMa...!!




ѕeт вυ enкαz..!!



'' NéFréTTé ßir DuyguDr''



“-Ölüm hayatta büyük kayıp değildir... Asıl büyük kayıp yaşarken içimizde ölenlerdir...”





"gökyüzü gibi şu çocukluk
hiç bir yere gitmiyor"



Susabildiğim kadardı hayat Ve konuşabildiğim kadar aşk...




öмяüмüη gι∂ιşιηιη αя∂ıη∂αη вιттιğιηι ѕαуıуσяυм...





Yüreqimdeki mahkum ask…
Dur/ma kaç!
Nasil olsa bulurum seni gidisinin ardindaki
damla damLa k(a)n izlerinden!!!



Oyun oLsa ké$ké...
hiLé Çok ßizdé...!


HIrpaLanmI$ Bu yüRek. . .
ArtIk MecaLİ kaLmamI$. . .





Yine Yağmur Yağıyor
GözyaşLarımı sakLıyor ama
yaraLarımı siLmeye yetmiyor !!



BiriLeri Bizi GöZetLiyo
Herkesin GöZü Bizde


Sêvdâ êktîm îhâñêtî ßî¢îÿørûm
¢øk Sêvmî$tîm î$tê
ßûñâ ÿâñîÿørûm vâzgê¢îLmêz
Sâñdîñ Sêñ kêñdîñî Sâñâ
ñøktâ køÿûÿørûm

anıLaRda géRékLi ßazén....
NéfRéT éTmék géRékiRkén !




вєηi vuяduğuηda σ η γ є d i γaşıηdaγdıм .

т a м σ η γ є d i γ a ş ı η d a …

ηє вiя єкSiкηє вiя fazLa.


Metal Nickleri konumuzda var.

Ne Eksik Ne de Fazlasını Ara Seni Üzenle Asla Uğraşma!



şimdi oturuyor sensizlik kalkıp gittiğin yerde....



Beni Beyninden Silmiş Olabilirsin Ama Kalbinde Hala Ben Hüküm SÜRÜYORUM..




Şaka ile karışan gerçek, kafa ile yarışan bellek
inan seni hiç hatırlamıyorum...

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri